close

 

Picture

屋企最新家電
就係呢部olevia o既高清錄影機
點解會買
咪又係為左我偶像囉……

因為星期六有<魔王>會播出
而見到佢響高清台出現o既感覺好好
但偏偏,我唔係個個星期六都可以睇到
若果撞正返工,咁就完全睇唔到啦
因為高清翡翠台無重播
再加埋想儲起廣東話版o既<魔王>
所以最後,就決定買呢部錄影機

本來想買八仔,但睇中型號無貨
結果就買左呢部olevia
有雙tuner,可以同一時間錄兩個高清節目
可惜,係錄唔到有線……(都無乜邊部機錄到有線)
所以,我就可以錄魔王同時錄埋music station啦(開心)

不過,駁線個陣都一波三折
因為我屋企太多台啦,又now tv又有線
結果呢線搞到亂籠
我細佬又太忙唔幫我
結果,要自己研究一輪,再去電器舖買多條天線去駁先叫順利用到
咁就搞左我兩日……我愈黎愈覺得自己似個男人……成日玩呢堆電器

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()