close

Picture又到一年一度o既母親節啦
今年母親節
氣氛好似比往年濃厚
商業味都好似比起舊年重
(見到個個廣告都賣母親節快樂就知啦)

今年母親節
同往年差唔多
都係同阿媽飲茶
不過,今年係我細佬請
因為佢已經搵到長工做啦
而我,則負責一個月後的老媽子生日

 

 

 

講起母親
好好彩,我同阿媽o既關係係唔錯
似朋友相處多過似母女
雖然有時候都嫌佢煩
但係佢樂觀o既性格都影響得我幾多
響我病最嚴重個陣
多得佢響度先至變得無咁悲觀
佢o既人生態度,都值得我學習o架

我唔知自己算唔算一個合格o既女
但係都盡量希望我阿媽開心
亦都希望佢keep住身體健康
始終都五十幾歲人啦,要小心身體啦
健健康康咁我先可以帶佢年年去旅行嘛^^

我唔知自己有無機會做人阿媽
但係都覺得阿媽係好偉大o既人物
在此也祝願全天下母親母親節快樂
日日都過得咁開心

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()