close

Picture之前同啱啱出黎做野o既細佬傾開
佢話佢依家o既生活
就變成左:起身->返工->放工->塞車(因為佢由港島返屯門)->瞓覺->返工……呢個循環入面
無乜時間可以做私人野
聽到佢咁講,我就諗下自己平時係點過
原來相比之下,我o既工餘時間比佢多
亦都係徹頭徹尾O既宅女生活
而我一日o既生活流程大致係咁:

(以下只是我一日生活碎碎唸應該不怎麼有趣吧?)

 

 

若果我係返A,即係朝早7點O既話
除非要聽書或者有其他雜事要搞
通常,3點之前我就會返到屋企
第一件事係食野
之後就係開電腦,睇下有無我偶像,包括周杰倫大野智玉木宏最新消息
若果有新又啱日劇睇,就會開始DOWNLOAD
並且在D/L途中走去瞓晏覺
到六點鐘度瞓醒就開始睇D/L左O既野
之後九點食飯,食完飯繼續上網啦,打下BLOG咁(所以我個BLOG成日有野更新)
到臨瞓之前就開魔王OST聽(都有可能係其他純音樂碟,但係大部分時間都係聽呢隻)
再順手攞本書(非言情小說類)黎睇用黎整攰自己隻眼再瞓
咁就過一日

若果我返P,就係十點半起身
又係上網又係睇下有無我偶像最新消息有野就D/L
之後十一點半食飯順手睇片,到一點鐘出門口返工
收工九點鐘,返到屋企十點鐘
又係去上網,之後就係臨瞓前做個堆野……

依家睇返,其實我除左A/N之外
都幾多時間做自己野喎……兼且係自己做自己野
唔怪得知俾我細佬話我成個宅女咁啦
但係我又幾享受呢種生活……

咁樣的話,我係咪應該慶幸:
一.我選擇左做呢行兼輪更返工(之後日日返朝九晚五可以用O既時間少到死)
二.我可以返屯門醫院(半個鐘頭內可以返到工/屋企……)

最尾好似鼓勵緊我自己要堅持並且對這份工作感恩咁……
而且講到我O既生活好…HEA

……

不過,返呢份工真係殺死唔少腦細胞……
對住個堆係人命嘛……仲要做夾心人……
所以我原諒自己放工之後咁宅O既行為
宅女生活最高!!

(打完,才發現這是言不及義的一篇文章……這篇是純發洩用吧……)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()