close

Picture

行程最後一日
恰巧撞上了五一假期
結果這一天的感想是人啊人
全都是人
就像上面那幅相那樣,根本看不出那是橋了
只有人在上面……

基本上,這一天都沒怎麼計劃行程
一切隨心
首先,去阿面娘解決早餐加午餐
其人潮已將我們嚇了一跳了
先叫餐再等位
邊吃邊給人注視著的感覺還真不好受
不過,面的味道倒是不錯的

Picture(兩碗面的味道都不錯耶,又平又好味)

之後就諗住去中國館參觀
點知要排五個小時才可以入館
當然算啦,響門口影張到此一遊相就算

Picture

結果有時間剩,唔知去邊好
搵旅遊書,提議左兩個地方--徐家匯或七寶水鄉
細佬最尾揀左七寶
都係多人到死o既一個地方

Picture

感覺無我之前去過o既烏鎮咁靚
但係作為一個近市區o既水鄉,都算係咁啦
之不過人太多,真係會無乜心機行……

坐埋船遊河,差不多黃昏時間
就返酒店攞行李
之後搭的士去磁懸浮站坐車去機場

落的士個陣無啦啦有一對男女走埋黎話自己俾人打左荷包……
見到呢啲梗係雞咁腳咁走啦……

至於磁懸浮列車個站,明明係新野
但係點解會咁有中國特色--咁舊o既

Picture

不過速度就挺快啦

到達機場,比起我印象中新淨的一個機場
我地亦都響個度放底左45.1kg行李
搭一班好吉o既港龍航空公司航班,就返左黎香港

今次行程,個人喜歡青島多一點
但會不會再去嘛……則要考慮
始終,風景看過一次便夠了
除非有新野,我想,我應該不會再去青島了吧??
現在,要期待九月的日本之旅囉

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()