close

 

Picture

今次係一個好趕好趕o既大阪之旅
N完個日朝早搭飛機,之後留響日本兩晚就返黎
為乜呢?咪為左我偶像所在的團體ARASHI演唱會囉

本來諗住第一日一落機就去買週邊
點知公佈開售時間係29號的8:30
咁即係無得響第一日買
咁我第二日就變左完全無時間行囉(因為演唱會本身六點就開始啦)

因為咁,所以第一日一落機我要直奔去心齋橋J SHOP
所以,響架飛機度
我一定要瞓,結果,就係咁要預備個吹氣頸枕

另外呢,大阪依家有20度左右
但因為唔清楚個邊其實係涼定熱
所以穩陣起件帶左件超薄羽絨去
啱啱響UNIQOLO買O既,紫色個舊就係啦,好方便收藏
至於之前搵人整落O既應援扇同埋手燈就一定要帶啦

今次去日本,撞正中日關係緊張……
我唔知去到會點,但應該唔會誇張度去針對一個單身女仔掛??
兼且我相信排華的只是一少部分人
所以,我唔係幾擔心安全問題,只是到時見到示威的啦就盡量避啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()