close

今日去見我o既supervisor
傾下個project係做乜咁
但係傾傾下,
發現個supervisor對我個課程本身都唔係咁熟
好彩,佢最後搵左另一個professor黎講解
令我到終於明白個份 project大致上o既方法係乜

 

 

 

 

初時我諗住個題目係想做一o的關於promotion of palliative case home base care
professor話雖然方向係好
但係憑master student o既身份
去做呢類型programme實在係有太高難度
響傾談之下
最後決定個目標係放響carer身上
搵出佢地照顧臨終病者的困難、壓力以及知識上的缺乏等等
而且可以攞onco palliative 黎作一個比較
咁樣,即係我之前搵journal o既方向有少少走錯左
所以……我要再搵一搵journal做一個review啦

雖然要重新搵過
但係總比盲中中響迷霧中亂搵好
決定聽日放工瞓埋晏覺就開始搵料
順手問埋讀prcc cources o既同事有無呢方面o既notes
希望一切順利啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()