close

都唔知係咪整定O既
調左兩次O既日本之旅
又撞左我中大個PRESENT SCHEDULE
個天係咪要煩多我幾穫先甘心呢emotion

不過,今次我決定唔再改我個PACKAGE啦
一來改左兩次,已經係極限
二來中大個度其實係分左五日安排五個STUDENT去PRESENT
我已經去信要求左要調期
佢地安排緊,但係又打電腦黎煩
又話呢樣唔得個樣唔得
我其實唔係好明
將某一日改成六個人PRESENT唔係一件好難的事嗎?
點解一定要死死實實五個人PRESENT呢?
反正我個PROF又無指導第二個……
估唔到佢地改期都咁艱難

但因為我啲錢,今舖一定會企硬唔再改機票啦
由得cu個盡搞,
最壞打算,未就係fail囉

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()