Picture
(堆卡片係我好朋友俾我參考的)

九月十九到二十四我會展開我的墾丁加清境加台中之旅
雖然台北我去過十幾次
但係南部我真係無乜點去過
墾丁同埋清境兩處地方更加係第一次去
所以,我都依家都係咁搵料兼計劃緊個行程

依家機票訂左
民宿同酒店都訂埋
響墾丁,我會住呢間民宿

Picture

希獵風情民宿
聽朋友講呢間野幾靚
我初初其實係睇佢個外觀所以揀左佢……
應該值得期待吧!

因為墾丁地大兼無乜車
為左方便決定包車旅行
暫時睇中左一間有女司機O既(又係朋友介紹……)
依家傾緊價錢應該無乜大問題

清境個度
我住香格里拉空中花園

一間老牌清境民宿
聽聞都幾方便,所以揀左佢
依家清境個度我未諗得掂個行程
暫時想去合歡山睇日出
清清農場個堆就實去
仲有觀星……睇下點啦

最後一晚會留響台中
其實呢一日係預左掃手信用
住O既,係清新溫泉度假飯店
個AGENT推薦O既
睇下點啦

希望九月O既行程可以順順利利啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()