close

Picture
(上圖第二班往香港的班便是我要乘坐的超DELAY班機了,DELAY了六個小時……)


由日本回來了
整個行程很高興
只是最後有點小插曲是我之前沒體會過的,就是班機延誤
還要在機場呆了六小時……

一路諗住揀16:55班機,返到香港夜晚九點幾
咁就可以返屋企沖涼抖下等第二日返工

點知呢……
一開始話DELAY半個鐘,話係天氣問題
諗住都好簡單,應該趕得切返香港
沒想到等下一個鐘,竟然開始派包同水,就心知不妙了……

結果啦,航空公司宣布機件故障(即係飛機壞鬼埋)
要DELAY 5小時50分
變成22:45起飛,03:00到(日本時間)
個心涼左半截
要拿拿臨打返去請假之餘
就係機場呆坐了

中途航空公司為左塞住我地把口
都派左兩次餐
一次就係包,另一次都係包,不過係M記的(笑)

Picture
(這是CX的掩口費吧……)

最後望我望,終於等到航空公司安排O架新機黎
日本時間十時半上機,係成田機場最後一班起飛的機了
返到香港,香港時間2點幾,攞埋行李2點半
出閘後,另一波折磨又來了

沒錯,就是交通問題!

CX提供的巴士只會去荃灣沙田尖沙咀……
我住屯門咁點呢,攞住個篋四圍去咩
結果要去搭的士
一出到去,就已經一條長長的由的士站延伸至巴士站的人龍……

個個境象真係一世難忘啦……
幸好,這條人龍是等市區的的
我呢,可以搭新界的,條隊短超過十倍
好快可以上到車,突然很感激自己住在新界啦XD

跟的士佬打牙骹,才知道今天很多機都DELAY了
所以變成一堆人要打的
所以個日佢好好生意(笑)

據聞這程車有得CLAIM錢的
但未知道方法,所以今日已SEND EMAIL去問CX

而我今日A/N變成放假,聽日就要返工
好彩~

這些經歷一次就夠了,不想再試一次囉

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()