close

之前幾日
因為DOM黎同我地傾少少野
所以順手問我關於調DEPT O既野
原來我想調O既部門已經收到封信
不過因為啱啱先有一位同事上去
所以要等一陣先會再安排人上去

DOM亦都順帶提過
原來內科極多人想調黎我地個度
所以,若想調去內科,就隨時都得……

我都考慮緊
不過其他人都勸我唔好啦
因為無乜WARD EXP
去內科真係送死
而且我都擔心自己搞唔掂連累埋成隊人
再者,我懶……(係我由頭到尾都承認)
做內科……都係要諗清楚先好去

而且若想去內科,應該隨時都得啦
到我真係頂唔順呢度,再遞紙都唔遲

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()