Picture
(電視畫面)

來到第二天
一早起來便立即去找蘇施黃的第二愛人--江記華隆商行
佢所在的地方
係迪化街
一個搭捷運之後都要行十五分鐘o既地方
但係,根據網上資料
佢都幾受歡迎下,成日賣晒o的貨
所以以防萬人
我就安排左朝早去買

響舖頭度,
其實好多台灣本地人都會買豬肉乾食
而我地兩個香港人呢
都有一個識廣東話o既人可以招呼我地
而且買左六包之後,仲有得pack箱
方便運返香港
豬肉片其實幾好味o架,不論原味或者櫻花蝦
不過櫻花蝦因為包裝上o既問題
所以好易碎
反而豬肉片因為再有個盒包住
所以返到香港都尚算完整囉

江記華隆地址:迪化街1段311號
捷運:民權西路站下車,一出站向左邊方向(有康仕美),即可到迪化街)
訂購電話:02-25528327(可宅配,下次我都宅配算)


因為有一箱野
可以本來往淡水的行程
變成向食完午飯後
午飯呢
就響蘇施黃介紹o既明月湯包到啦

Picture
(電視畫面)

食左佢o既鍋貼同埋湯包
老實說,個人覺得還可以

Picture


湯包的確好多汁,而鍋貼也有脆皮食
但本人一向對小籠包感覺麻麻(您見我去台灣都唔去鼎泰豐就知啦)
所以唔覺得特別好食囉
這間已從我必食名單中刪除了

地址:台北市大安區基隆路2段162號之4
捷運:六張犁站,沿基隆路直行可見


夜晚去左師大夜市
第一次去o既夜市
比起士林以吃為主
這裡是衣服與吃各佔一半
亦都有豪大大或是許記生煎包等名店
個人試左兩樣新野
就係公館蔥包和奶霜飲料
大大粒蔥o既包,幾惹味
但係食兩啖已經覺得滯
奶霜飲品,我試係奶霜檸檬汁
奶係滑,撈埋檸檬汁唔可以話唔好飲
不過亦都唔算勁好食囉……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()