Picture

到左第三日,扣扣埋埋都係得半日行程
唯一試到o既
就係第一日已經訂左
但係到最後一日先送到o既王媽媽法式溫馨酥

一盒十二個,價錢可不便宜
有鳳梨酥、抹茶酥、鳳黃酥
味道,一級捧
皮鬆,餡多
取代左維格響我心目中o既位置
但係主理o既係兩位老人家
要打電話訂,因為老人家
我o的爛國語佢地聽唔明
結果要飯店職員幫手先訂到
響度唔公開佢o既電話啦
有心o既,一定搵到佢地o既資料


結果就係咁食完蘇施黃介紹o既野食
大致上都唔會令人失望o既

之後,就講我自己想食o既野啦
周杰倫有份投資o既:豚屋

Picture

第三日o既午餐
我點o既係芝士豬排
大大件,唔油,其實幾好食
唯一不滿o既係o的芝士唔夠芝士味

另一個點o既係豬排炸蝦定食

Picture

都係唔油,不過都係普通炸野咁
個人覺得普普通通啦
還不及MR.J那個明太子意粉好吃
應該不會常去了

地址:台北市大安區大安路一段51巷6號
捷運:忠孝復興站14號出口

 



本來臨走之前仲想買個胡椒餅食(蘇施黃介紹,兄弟飯店旁個間)
結果因為間野太串,要平日三、四點先看
怕趕唔切,結果都係食番書局街間名店分店
兄弟飯店個間出年先試啦

台灣美食之旅就此完結
下次我仲想試下蘇施黃介紹O既牛肉餅同埋冰
不過,都要等下次先算LU

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()