close

Picture今個月麥記出返蝦堡
今日一收工,即刻買黎食
始終,都難忘響日本食m記蝦堡o既美味
今次我係食珍寶,即係double塊蝦餅個隻
結果……真係出人意表

真實個包當然無張相咁靚
不過我睇重個味
結果,我覺得……好難食

我唔知係我去個間麥記求其等係點
仲知,醬唔夠
無乜生菜
蝦餅又林謝謝,一o的都唔爽口
要32.3一個餐真係唔抵

Picture反之,個人真係偏愛mos burger o既蝦堡多少少
價錢係貴少少,一個餐37蚊
但係蝦真係爽口,醬真係好美味
好彩依家佢變左就常規供應
所以我耐唔耐都會去食下囉

個人黎講,都係覺得mos burger好味好多

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()