close

Picture

因為返學
所以行街時間比起之前相對更加少左
但係,想買野o既慾望又無停過
結果,就展開左我上網淘寶生涯
起初只是單純地因為想買legging而上去
結果愈睇愈多野,變左愈買愈多

其實一直有耳聞過
好多時淘返黎o既野
質素同埋相個樣相差十萬八千里
所以我搵極,都係一啲響討論區有做團購o既舖頭去買
因為至少有人買過,質素有保證啲

結果,我就買左以下物品返黎

Picture

Picture

Picture

全都都唔諗住長著諗住今季興今季著黎玩下o既款式
不過質素都唔錯
至少同張相一模一樣
色差梗係有少少,但係不至於太離譜
以每年都少過70元港紙黎講
個人覺得可以買黎試下

之前一路無用淘寶,係因為嫌運費貴
但後尾有網友介紹我用淘點,就方便左好多
因為可以用集運將自己買o既野一次過由物流集送返香港
慳好多運費

衫褲鞋襪首飾我都試過淘過
下一個目標應該係啲平平地o既電腦週邊
暫時睇中左個usb hub
十幾蚊個仲要幾靚,香港真係買唔到丫

我諗我暫時都係會沉迷響啲個世界買野先lu

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()