Picture

第三日,因為瞓得唔好
所以都無乜心情行
唯一試o既新野係上面o既豬扒

呢間炸豬扒店,係我睇電視睇返黎o既
叫晃士家,座落於東區
味道就……
可能係我食過香港個啲貴貴炸豬扒
始終覺得呢度o既豬扒個皮太厚,唔及得上香港個o的咁好食
我諗,我唔會再去lu

晃士家
地址:台北市安和路1 段 55 號 1 樓
鄰近捷運站:忠孝敦化站

之後,就東行西行啦
去左porter international 專門店
但因為個sales跟得太貼,睇唔到啲款
再加埋唔想洗錢,結果無收獲
最後因為太累,去左信義誠品打書釘
睇下江戶川亂步o的書
等到五點幾先去機場搭飛機返香港

返到香港成十一點幾
好攰好攰好攰
以後都係搭六點機返黎算啦

若果可以o既話,下次去台北應該係周杰倫演唱會
但係要就到時間先得啦,
我覺得身為周杰倫fans,始終都要睇一次佢響主場o既演唱會嘛

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()