close

Picture前天買了一部新遊戲機
就係左圖o既ps3啦……

其實本身都有一部wii
但係
因為我至愛遊戲唔會係wii到出
所以一路都知道
自己一定會買另一部遊戲機
至於係x box定係ps 3
就好睇個部機o既去向……

結果, 
因為個隻game出左中文版
所以,我就決定買ps 3啦


講左咁耐,究竟我講緊係邊隻遊戲令我買左部遊戲機呢??

 

 

咪就係呢隻囉:

Picture

一直係呢隻game o既粉絲
雖然12令我失望
但係都係想玩落去
一直諗住玩x box版,但係一聽到消息
知道ps 3有中文版出
就轉軚睇ps 3

依家買左部250GB SLIM版
響百老匯買,連GAME買,做左分期
大概三千蚊度
但係我仲未買隻FF13,打算今日收工就去置樂睇睇吧

順手,睇下PS 3有乜GAME可以買黎玩下

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()