close

 

Picture

一路用開iphone 3GS
無JB,因為我都唔知JB黎做乜
近排因為睇到別家文章,知道iphne又得upgrade去os4.0
先知道要去upgrade啦

對於我呢類用部iphone黎上網聽歌玩apps兼打電話o既普通用家來說
upgrade去到os 4.0,其實最大o既驚喜就係可以俾我換埋個wallpaper
之前一路淨係可以將偶像張相放係個screensaver到
依家就可以連用緊部電話都可以見到我偶像
雖然畫面花左,但係我都覺得好開心

另外,終於唔洗用i tunes,即係駁落部電腦度去編輯個播放清單啦
之前唔知係我白癡定係搞錯左
總之,我想響個playlist度刪一首歌都要用電腦搞
依家可以用電話直接搞掂,方便好多

而影相都快左,唔洗一秒就可以影到一張相
啱偷影一o的一瞬間出現的表情……

至於multitasking呢個function,
對我呢種用家其實作用不大
我頂多都係邊聽歌邊上網
好少會同一時間做好多樣野
所以暫時未感受到呢個功能o既好處

暫時黎講,我都幾開心有今次o既upgrade
不過,我諗呢類型o既upgrade會愈黎愈少
因為iphone4都就黎出囉……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()