close

Picture
(今日書展o既收穫)

因為要就埋細佬返工
所以,同以往幾年唔同
唔係第一日去書展,而係第三日(23/7)o既夜晚等細佬收工個陣先去行
但係一開始去書展個陣,已經塞車塞到我想死

始終唔係港島人
對呢種塞車生活真係好唔慣
本來一個鐘車程變左個半鐘先去到
我真係……接受唔到囉

不過,最後總算順利入到去書展
亦都無想像咁多人,至少可以俾我睇下o的書咁

之但係,因為開始行已經係八點
再加埋我細佬係未食飯個挺
所以,都無乜心機去打書釘揀書

結果,今年買o的書全部都係熟口熟面o既作者
例如:林詠琛、區樂民、雲海、馬仔、東野圭吾……
無乜驚喜呢,唯一一個新作者係內地作家韓寒
另外,有一樣野同往年唔同
係我買o既言情小說急劇減
我淨係響新月掃左一堆書……
始終……言小對我o既吸引力愈黎愈少啦
已經過左個個唔理好醜都睇o既年代
兼且依家娛樂愈黎愈多……真係好少再睇言小……

行左兩粒半鐘書展,返到屋企成十二點……
好攰……下次有機會,都係想日抖去行書展會好少少
始終有時間可以慢慢回復元氣
同埋有心機去揀書o的……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()