close

 

Picture

近期在進行一樣連我阿媽未知o既計劃
就係諗住10月尾去大阪睇arashi演唱會
依家,伴已經搵到,係佢上網徵人我聯絡佢
飛,亦都買左
如無意外,應該係10月29日睇大阪dome頭場……

今次係我第一次同網上識o既人一齊去旅行
預計係短短三天兩夜,希望一切順利啦
暫時同呢位網友send過幾次sms
睇黎我地兩個都係第一次上網搵人一齊去睇con(笑)
不過我地有共同話題
應該唔會悶掛

不過,我地個行程有少少唔夾
就係我諗住去3日2夜,佢就會留多一日
咁o既話,搵package應該會麻煩o的
我諗住聽日收工去專業旅運o的agent度問下價錢
睇下點計
再唔係,或者考慮住心齋橋個間民宿算啦,平o的

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()