close

 

Picture

我諗,因為近期j2個爆笑廣告
全香港都知道美少女戰士將會響8月13曰j2重播吧……
因為重播,都勾起我唔少童年回憶呢

呢套野,係我由小學四年級(或者五年級?)個陣開始睇
個時極度迷戀,儲閃卡啦、背晒佢地o的招式名啦
又用有限o既零用錢去買佢o既精品啦
初初集集追,但上到中學,到左ss同埋star個季
就愈黎愈無心機追,因為集集模式都差唔多
結果,我最尾,淨係睇埋star個集結局就算
至於star講乜……我完全唔記得

美少女戰士本身係漫畫改編o既動畫
講真,我個人係鐘意漫畫劇情多過動畫
始終結局完滿o的
而動畫劇情,未到大結局就集集都差唔多
所以個人唔係咁鐘意
但係見到j2日播夜播個爆笑廣告,又真係有少少心郁想追
或者會錄左先,得閒再追

講開又講,美少女戰士入面有一首插曲我係好鐘意
為左佢,仲特登買左隻原聲碟聽
呢隻歌,我之前寫o既blog都有提過
呢首就係タキシード.ミラージュ(燕尾服的幻影)
美少女戰士S的插曲
又擺上黎懷念下先

http://www.youtube.com/v/TPJKQ9wGgrg

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()