close

Picture距離上次學士畢業已經三年(驚!)
時間過得真係好快……
結果,今年就的起心肝就去讀個master

今日係第一日返學
講真太耐無做"返學"呢個動作
心情都有少少忐忑
驚自己唔慣
驚自己聽唔切o的英文
驚自己上堂會變左去神遊……

 

 

好彩,最尾都好順利咁聽晒成堂書
同讀degree個陣好唔同
今堂master of nursing俾到我去反思現在nursing 的發展
而且又有gp discussion,所以無咁悶
三個鐘頭堂都好快過

不過,有一樣野我都係有少少擔心
就係個final year project
暫時未知個形式會係點,依家剩係交左想做o既area俾professor
睇下最尾會有乜題目可以做到

順帶提一下
今次我係堂上都見到一o的舊人
首先就係我o既舊poly u同學啦,見到佢有少少驚喜
因為初初見到個名係熟口面,但唔firm
結果真係我一齊做research o既舊同學

另外,tutor度都有個polyu 過檔o既professor
不過我同佢無乜交集,係我認得佢佢唔認得我個隻

另外……就係一個疑似我以前個dept個sister啦
不過我做左無耐佢就辭職,同佢都無乜交集
佢又無認我,我又唔sure……所以都係無相認啦……

既然有熟人,堂暫時又聽得明英文
我諗,呢兩年應該唔會太難過掛……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()