close

Picture繼續生活雜談中……
仲有13日,周杰倫香港演唱會就會開始
而我響o的八場演唱會入面
會睇其中四場
包括頭尾,同埋19、22日
中間個兩場有人陪,睇480
頭尾兩場就係自己一個
所以係買貴飛,一張680一張880……

今次因為後援會幫唔到手
所以啲飛全部都要自己或者朋友幫手撲返黎
真係……好鬼辛苦
又要借人地張信用卡
又打左成朝電話……
之後公開售票個陣又試過早去城市電腦售票網排隊
總之……未試過要咁樣買飛囉

 

不過,今次我地香港呢邊
都呼應左台灣歌迷發起的活動
就係粉紅色螢光棒計劃啦

我響台灣演唱會都參予過呢個場面
成場粉紅色真係好靚o架
所以,我今次都會拎粉紅色螢光棒
不過要到場先買……因為俾我帶去台灣個支依家已經壞左lu~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()