close

Picture
(呢盞係一早搵人代買o既手燈……會帶去大阪啦)

青島團搞唔成,我亦都變左9月唔去旅行啦
全心全意去準備十月尾會去o既大阪concert
機票搞掂、酒店book左、阿媽都知道左……
只差re唔re到三個O(呢個我點調都要調返黎)
除左手燈之外,我亦都預備左呢樣野去CON

PicturePicture

應援扇……
找人整O既,
我諗三年前O既我完全無想像我有一日要搵人去整呢O的扇……
到時睇CON,應該會一手扇一手手燈啦

依家響度聽緊CONLIST啲歌
希望可以盡快背熟歌詞到時一切HIGH
另外都聽過下密錄,令我愈黎愈期待呢個CONCERT啦

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()