之前都有提過
因為周杰倫代言
所以買左部華碩N43SL
用左佢差不多一個月了
它也正正式式代替了我本身用開的DESKTOP
呢篇文,係寫黎留埋自己睇作個記錄的

其實決定用NOTEBOOK替代DESKTOP
我最大的擔心是觀看日劇的相關技術問題
因為這種技術最傷硬碟
而NOTEBOOK壞了硬碟便完了
後來上網SEARCH,發現外置硬碟可以解決這個問題

至於文書處理,因為都有用NETBOOK
所以用NOTEBOOK打字其實唔係大問題
反而最初不習慣的
是這部電腦行的是WIN 7
對於用慣XP的我來說,都需要一段時間去適應
不過用用下,又覺得WIN7幾好用
都唔錯

播片播音樂畫質聲音皆不錯
或者是我要求低吧
但播不到BLUE RAY碟是一大遺憾呢……

至於玩GAME嘛……
暫時只安了模擬城市XL
卻未開始玩,所以暫時不知道表現會如何
但看其他人的評測,應該表現都會不錯啦

希望繼續順順利利用這NOTEBOOK啦
應該會陪我走到MASTER畢業吧

Picture

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()