close

今日收到一個消息
係關於星期六o既工作安排
詳細我唔講啦
(因為我個dept唔係ward咁,所以講左大家未必明)
總之,令到我更加決心要離開o的度

我唔知到最高層係咪不食人間煙火太耐
諗o既野會咁怪
一個nurse要頂平時三至四個人做o既野
但係其他做開o既nurse就去做一o的非必要o既job
咁算係點?
仲口口聲話未必過點知?不如佢自己試下做丫
一個頂三個
鐵人都頂唔順啦

而我地o既上一層又係個堆唔夠膽反抗,
淨係識得扮委屈,
跟住就係做死班細o既
再講埋"辛苦晒啦,ok啦嘛"咁樣o既說話o既人

或者會有好多人羨慕我做緊o既dept
亦都會有人講唔公平o既野邊度都有
我承認,我做緊個度對好多sen黎講係dream place
9-5喎,準時收工喎,做ward恨都恨唔到
不過對我呢一個半fresh grad (年零exp),響度做無賺
做得幾耐都好,都係零ward exp
對將來前途好,就算我想轉返做私家好
都係困難重重

再加埋咁o既working environment……
係時候要遞紙啦調ward啦
等埋fu,睇下dr肯唔肯寫埋封信
就打去hru問啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()