close

因為添好運好味
所以對呢類型點心舖興趣大增
再加埋上次食野個陣
有茶客推介另一間一點心
而且朋友又讚個度o既馬拉糕好味
所以,趁今日放假
又捉左阿媽同我去飲茶

今次嗌左呢堆野食

Picture

落左單唔夠十秒
個飯同埋舊牛肉已經上枱……
其實……係咪真係即叫即蒸定係蒸定先……

之後上菜個堆東東有以下

Picture牛肉、炸雲吞、鳳爪排骨飯

Picture蝦餃、馬拉糕

仲有加多毎炸兩

或者因為有比較
總覺得呢間野啲點心真係好普通
好似一般酒樓貨色,無乜特別好食
我忍唔住都講左一句……呢間野慼乜攞米芝蓮一星呢……

雖然,個馬拉糕係好鬆同好香
但或者……我個人偏好大榮華個款馬拉糕
所以對呢類齋糕無奶黃的馬拉糕沒有很大的好感
最後……都係覺得普普通通而已…

我諗,呢間我應該唔會再去食啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()