close

今日節目豐富囉
日頭同細佬一切去行動漫展
夜晚同同事去唱K

先講左動漫展
我都唔知點解我會去emotion
無睇開動漫
對個堆COS的人物一無所知……
旨在睇下人地公仔靚唔靚咁囉
仲有就係望下部想買好耐O既X BOX 360
我都係等緊出FF13個陣先會買咋
唔知要等到幾時……

之後去唱k
今次屯門neway
k buffet好味過上次個間加洲紅
不過新歌就好似少o的
(雖然我識o既新歌都唔多)
唔知係咪八號波,所以準時就cut我地機……
明明無人等嘛……都無解o既
算啦,聽日返a,早o的返去瞓算

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()