close

今日見到新聞有護士遊行
講同工不同酬
但係佢個主題好似同我想表達o既唔係好match囉
我不滿o既係點解今年簽個批新人會高人工個我地一年前o既舊人成兩千蚊
即係兩個pt囉

電視上面講到好似我地要追番之前無加個o的
其實我無乜所謂
因為始終經驗唔及人地
人地人工高o的係啱o既
但係您唔好俾我知道您請一批新人
零經驗竟然仲要高人工個我地舊一年o既新人
甚至係早幾個月簽約o既同事
咁您話公唔公平??
我寧願resign再請返我
咁我可以攞番個2千蚊囉
真係,都唔明醫管局點諗野o既
若果真係無得追番,咁就真係好灰囉……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()