close

我唔想做這個dept
有一部分都係因為要成日對住o的皇親國戚
今日又有一單野,令到我對高層人仕更為討厭

話說某位高層人仕o既親戚不嬲響我地度覆診
今日,因為佢老父要申請老人院
無啦啦話要今日做x-ray
仲限時限刻話要幾點黎囉牌

因為o的位人仕個位都幾高
所以焗住幫佢做
點知無幾耐又收到電話
原來佢又要抽vdrl同埋留stool
但係我地個mo已經閃左
唯有死死氣去call番個醫生搞
但係已經好忟
高層大晒咩,要乜就要乜
又要人地全部做好晒
根本就唔識得去諗下人地有無咁得閒幫佢做咁多野

好勒,同佢搞掂晒
諗住人上埋黎抽血就搞掂啦
點知又話上唔到黎
要我地執好o的form同埋樽俾佢
可能言語上有誤會
或者我唔知堂堂高層連支針筒都搵唔到
結果,竟然響度嘈話漏左支針筒
搞到要某apn去幫佢抽
麻麻煩煩咁
真係好想爆句粗口俾佢

愈係位高權重o既
諗o既野愈不切實際
又要全世界人就晒佢
呢o的咩人黎架

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()