close

Picture因為有時返早時間太趕
所以雖然心知bb cream對皮膚未必有好處
但係為左快,所以每逢返早更
我都想用返bb cream搽臉就出門口
試過幾隻bb cream
都有一個缺點--太乾,所以我無試好耐
但某日經過colour mix,
見到呢隻bb cream特價,就買左落黎一試

 

 

呢隻名為skin 79 super bb cream 25PA++(防水款)
我諗好多用開化妝品O既人都知
SKIN 79係BB CREAM入面O既名牌
我甚至見過有BLOG寫佢係BB CREAM O既天后

個人覺得呢隻CREAM,顏色其實係偏白
對於我呢類皮膚較黃O既人黎講
比較不適用
但係,佢勝在易推
而且都算滋潤,至少不像其他BB CREAM一樣令我甩皮

至於遮瑕度也不錯,我鼻上的暗粉它也能遮到
妝容也KEEP到頗長時間,算不錯

若果下次我再買BB CREAM,我應該會揀返呢隻牌子
但就會用珠光款,因為隻色應該啱我呢類膚色偏黃O既人

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()