close

第三日行程:天壇->同仁堂->不知名午飯->故宮->胡同遊->不知名晚飯->車遊夜晚天安門

第三日,因為酒店早餐實在係食唔落
所以走鬼左去永和大王食早餐,
原來佢地o的油條鬼咁大條
我同阿媽兩個人都食唔落一條
之後導遊話俾我地聽可以託另一團同我地換出事o既奧運精品
於是咪拿拿臨上番酒店房攞


天壇第一站係天壇,一個好大好大o既祭壇
係古時皇帝用來祭天的
響天壇,算係真正感受到中國建築o既奧妙
特別係有一條路,雖然頭尾差兩米
但係望落去係平路黎o既
若果唔係精心計算
都做唔到o的樣野


之後去左同仁堂,響天安門廣場附近
o的度係首個大出血地方
買左好多中成藥,同埋冬蟲草丸
同來補身,總共洗左都超過一千蚊


皇帝辦公地方之後去左故宮
重點旅遊項目
亦係最嘥腳骨力o既地方
行左成半日
但係因為迎奧運,好多地方裝修
所以....無野好睇咁滯


遠眺故宮行完故宮,再去埋景山公園
睇故宮遠景,又要行樓梯,
結果腳仔遠晒


因為咁,所以導遊安排左我地坐人力車遊胡同
基本上,個車伕好努力咁同我地解釋胡同
但我淨係明一半,其餘一半係扮明....
至於個胡同,好似無乜特別
有o的似香港圍村


遊完胡同,去食晚飯
今次個餐真係鹹到爆,o的餸又凍
無乜點食就放棄左


食完飯,去足底按摩
因為怕痛,所以我拒絕左這項免費項目
之後見到其他團友係咁俾人sell
按摩又唔夠力,個技師口水多過茶
就慶幸自己無揀到按


之後,返酒店
因為肚餓
所以走鬼左去買麥當勞食
北京o既m記係偏鹹
不過都唔算太差
返到去,導遊攞到換左o既紀念品俾我
真係好彩

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()