close

背景歌改做WHAM~LAST CHRISTMAS,係我中七個陣成班參加比賽唱o既歌,仲要攞第三名添!!

近排八掛用search engine去search我個網頁
先至發現
原來,我個網頁
係會有作家去睇......
嘩...當堂驚大過喜
我個網頁我做黎係自娛
寫o既書感,好多都係好直接o既感想
有時,會得罪左人都唔知....

 

依家搞到我整個網頁都有少少壓力

不過,諗深一層,算啦
作者應該會有接受不同聲音o既能力
都係繼續我手寫我心
況且應該唔係咁多個作者知道有我個網頁存在掛??

之後報告一下我o既近況

聖誕假,應該會外出一兩日for shopping
其餘的,比我抖下啦
我好想hea

工作上,無乜特別
用一個悶字形容也不為過
想調返ward做,但係機會微
因為sister成日講無人無人無人……
點會放走一個train好左o既人丫

感情上,一片空白
不值一提><

金錢上,收支不平衡
因為要去台灣
買機票訂酒店又要一筆
仲要還 non-mean
ohoh~~

睇番
點解近況好似咁負面咁o既
但係我個mood無乜,平平淡淡
GDS都係1-2分左右(唔明即係唔係我做我呢行,哈哈)
依家望緊一月尾二月頭丫
我放假丫,又可以去玩LU

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()