close

噚日同中學fd蚊E唱完K之後
就去左專業旅運報自遊行
本來諗住問下啫....點知變左落實報
國泰航空加萬事達飯店
盛惠一位25XX左右
貴係貴O的
但係鬼叫我要早機咩
得國泰有,兼且無乜位淨....無辦法,拿拿臨俾錢落訂

點知今日sister話個假可能唔批
嚇得我,我訂左機票o架,唔去會血本無歸
最尾幾經爭取之下,可能淨係攞到2月1日至3日o既假
之前可能仲要返工
不過算啦.....有得去就得

放工,又收到電話,原來萬事達酒店full book
我當堂啞左
我已經早左半個月,都係full book
咁勁?!
結果book左響附近,舊o的o既東龍
價錢平100,買手信都未必夠
不過好過無酒店

第四次去台灣lu
今次主要目的係台北國際書展
希望可以買到心頭好啦
我諗....台北成為左我一年必去一次o既地方
哈哈.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()