close

趁住有幾日假期
今日同阿媽返左大陸深圳行下
雖然一直知道有架B3去深圳好方面
但係因為唔夠膽,所以一直無返過大陸
後尾聽聞個度治安唔算差
再加埋阿媽去過都覺得OK
所以,
咁就成就左我O既第一次深圳灣之旅啦

我真係估唔到深圳同屯門係咁近距離
基本上半個鐘頭巴士就會到
去到個度,再轉搭271號巴士
到南油酒店落車……再行一小段路
就到左有間沃爾瑪O既花園中心
雖然,個商場對我黎講無乜行
但係,都叫有間書店仔--學而優可以睇睇
我都響個度執到兩本書
兩本都係東野圭吾兼且未出繁中版O既
夾埋都係60蚊人民幣
好抵

Picture



另外就係行沃爾瑪
果然係一間超級大O既SUPERMARKET
好多野睇,好多野買
最抵O既係買飲品
2.2左右就有一支,兼且仲要係大牌子
我終於明白點解呢人咁鐘意上黎買野
因為實在係太平啦

經此一役
我諗我會再返深圳行
下次目標係少年宮個書城
應該要響深圳灣轉搭90巴士去世界之窗再轉地鐵
嗯,若果成行再寫番低個記錄

但係呢,我或者要換換回鄉卡張相
因為實在同我依家個樣太唔似
搞到個關員都望多我幾眼,兼要我攞埋香港身份證出黎……
雖然被讚係變靚左,但係都……幾麻煩o架嘛

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()