close

近排購買慾高漲
可惜要儲錢,再加埋俾旅行社訂
所以,陷入有得睇無得買O既狀態
所以,我要寫低我想買O既野
等有有錢個陣買番,呵~

想買物品一:NETBOOK

暫時睇中係samsung n120
貪佢又平又慳電
評價也不差
三千蚊左右,諗住分期供左佢
俾我自己一個旅行解悶都好

想買物品二:書

東野圭吾兩間唔同出版社在同一時間出左佢o既中譯本書
總數有三本:頻死之眼、惡意、畢業:雪花殺人遊戲
再加埋有追開o既推理雜誌:謎詭出左第四期
若果要買夾埋500蚊走唔甩
所以,又要hold住先

想買物品三:原聲大碟

全部都係日劇o既原聲大碟
有歌のおにいさん、交響情人夢巴黎篇
澤野弘之隻musica
預計還有交響情人夢電影版原聲
同埋my girl個隻ost
因為香港太少地方有得賣
可能會直接去amazon.jp訂
加埋運費,我諗成千蚊落樓
所以,又係hold住先

想買物品四:mj系列化妝品

majolica-majorca係資生堂副線
近排見到佢o既廣告
心郁郁想買番支睫毛液
連眼線液都想買埋支
不過,又係成百蚊支,
我之前買護膚品已經洗左好多錢
所以,又係hold住先

最主要呢堆
但係樣樣都咁貴,都係要hold住先囉
自己都覺得呢堆野唔係必需,所以盡量忍忍忍到有多餘錢先買

又或者
到時我可能變左唔想買掛

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()