close

 

Picture

其實張圖同個標題無乜關係
只不過,大野智今年響johnny's countdown o既祝願就係:健康第一!
同我o既心願係一樣,所以放張佢地上紅白o既相上去
順便回憶下我直播睇紅白同埋johnny countdown o既心情

除左健康之外
今年都要展開我學習上新一頁
如無意外,應該會報讀中大nursing master courses
至於會深入研究邊科就要聽左佢個talk先決定啦

事業今年應該唔會變
始終啱啱調左一年,應該仲要慢慢再去熟習病房工作
我諗再下一年先會再考慮轉specalty

至於我人生目標--買樓嘛
今年應該唔會實現吧?因為讀master已經洗晒我o的錢lu

愛情……一片空白中
始終受制於外在與內在因素
或者要改一改自己對愛情o既態度

以上,就係我2010o既展望
睇下到年尾,我會點睇我自己寫o既呢篇文章^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()