close

Picture

又來到新的一年了
身為宅女o既我
跨年都係躲在家裡看紅白
之後磨到十二點迎接香港新一年的到來才上床去睡
睇返舊年
發現自己都有啲目標已經做緊lu

10年最大事係開始讀master
因為咁,私人時間少左
都覺得壓力大左
希望可以順順利利讀到畢業啦

至於工作方面
應該算是……順利吧
熟左做野,亦都多左野俾我做
亦都變左permanent staff
兼可以預見來年有機會會在sisiter傍住下焗做大ic(雖然我唔知幾時)
希望,可以handle到啦

雖然公事兩忙…
但係我都plan左會去兩至三次旅行
暫定二月去台北
四月去東京
十月可能係立山黑部
都係東南亞地方啦
雖然好想去歐洲個啲
但係我決定呢個地方係我master畢業後給我自己的獎勵
所以要等一下啦(兼且都係要$)

睇返2010,其實都算好順利
希望2011都可以維持返呢個運勢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()