close

Picture第二日,
所以說是展覽之日吧
上午去書展
夜晚去台北燈展
偏偏撞著落雨
結果都行到幾狼狽
以下係我地第二日o既行程
至於左邊個幅圖
其實係響燈節影o既
幾搞笑,好似戴左眼鏡o既winnie the pooh

早上,因為起身搞完一輪都十點幾
諗住去洪師父食碗牛肉面先去書展
結果……原來台灣真係一個可以hea o既地方
個度真係會搭正十一點才開的

 

 

Picture最後行左一陣
食左一碗番茄牛肉面(因為我至愛的清燉沒有了)
再走去買啲糖
就開始展開我的書展之旅

 

 

因為細佬沒興趣行書展
所以我地分頭行事,佢去行新光三越商場
我就行書展
我行左兩個鐘左右就行完,因為目標為本嘛
不過都掃左一篋書
至於細佬,也抽了一袋二袋手信來與我們會合

Picture之後,就去京北尹食點心
呢間野其實一路都想去試
不過因為唔就腳所以一路無去試
今次去試過……發覺,原來都係不外如是啫

 

 

奶酪 蓮蓉糕

Picture Picture

Picture Picture

Picture
每樣野都好似好好食但實質上每野樣都唔係咁好食……

呢間野下次我唔會再去

食完鬼夾唔飽o既一餐
又同細佬分頭行事
我去光華買日劇,細佬自己四圍行

Picture結果,我淨係掃左四盒DVD
因為現在網絡太方便了
買下都是為收藏
但最後卻發現自己買漏了一個節目……

也沒關係啦
反正香港也有

之後在台北地下街逛了一輪
又買了一輪東西後
回到酒店休息了一下
就出發往市政府站去逛燈展囉

不過呢
這個燈節給我的感覺除了地方很大之外……
其餘的燈也不是太漂亮,特別是那個爆笑WINNE THE POOH
香港的好像比較好一點啦(個人意見)

Picture

Picture

Picture
(挑三張比較漂亮的……)

逛完後,就去太和殿吃晚餐
質素一如往年去那樣好
好好味,吃到好撐
價錢也一如往常的貴……

這就是我的第二天行程啦
行到腿痠的一天

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()