close

Picture

因為日本幅射問題遲遲未搞掂
再加上達美肯俾我delay到九月
終於……忍痛放棄了四月尾的日本之旅
改為青島及上海自由行

青島係我一路都想去o既地方
咁啱我放假個段時間櫻花開
所以都可以順手睇埋櫻花o既
之但係好似無乜講青島自遊行o既書囉
或啫要上網搵資料
睇下到時見唔到見以下景象啦

Picture

另一個目的地,係我細佬話要去的……
個人對上海其實無乜興趣
但我細佬想用盡個假
結果變左要book內陸機由青島去上海再由上海返香港啦

結果,旅行日子都係由26/4到1/5
同原本plan去旅行o既日子一樣,哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()