Picture今日去睇左森美的情聖
應該係THE SHOW MUST GO WRONG之後
再次出現的TALK SHOW

上次睇完THE SHOW MUST GO WRONG
都覺得唔差
所以諗住佢有talk show都會再買飛去睇
跟上次不同
這次的主題是男女感情
一個我都未搞得清楚的題目
就看森美有什麼睇法了

因為唔俾影相
所以今次部GF3都無乜作為
淨係影左幾張擺上黎

 

 

Picture
(疑似森美個樣的雕像)

Picture
(舞台係咁O既)

一開場O既森美好ROCK咁唱歌
搞到我以為佢響度開緊演唱會XD

Picture

Picture

之後就到TALK SHOW
以佢O既急才同埋主持能力
個TALK SHOW當然無悶場
以佢O既角度去分析男女相處等問題
好笑得黎又有幾分意義在
也會令人反思
不過,個SHOW令我最記得的都係他的搞笑伎倆

其中有幾點令我瘋狂大笑
首先是扮動新聞的聲線去說新聞,真係扮得好似,有少少懷疑森美有去做秘撈
之後,小儀登場,與森美的互動十分有趣,不愧為老拍擋
最後就是森美重演那些年的經典一幕……這裡笑到我淚水飆,那個觀眾也太慘了吧
但他最後對太太愛的告白又挺感人的

最後,森美講述自己求婚的經過
一段真的挺無稽但又浪漫的經歷
或許男女的相處,都需要一些無稽但又浪漫的行為去增強雙方的感情吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()