close

 

Picture

考慮左一陣
決定買一部平版電腦
而目標就係上圖的GALAXY TAB 10.1

點解會動念買平版電腦呢?
事緣之前阿媽入左院
咁啱得咁橋個病房係無電視O既
結果就係阿媽悶到抽搐
想帶部遊戲機俾佢玩
發現NETBOOK無OFFLINE O既麻雀遊戲
而電話呢,則無可能讓俾佢
所以……就開始覺得需要一部平版電腦

而且,再加埋我上次去日本個陣覺得電話插左BMOBLIE卡無得打電話好唔方便
於是決定攞多部機黎去旅行
而一月我又去日本啦,所以下定決心買左呢部野

我係響PCCW出機,順便JOIN埋佢個POCKET WIFI計劃
暫時都覺得好方便,因為POCKET WIFI可以俾埋我部IPHONE用嘛(笑)

而TAB,用慣左就覺得好方便
兼且唔洗好似IPHONE咁樣樣野經I TUNES咁麻煩
不知不覺間,我換IPHONE 4S O既決心已經開始動搖
有少少諗住出部行ANDORID O既機算……

橫掂IPHONE 4S到依家都俾人炒緊
想買部官方價的4S難如登天
而且人人手攞一部好似倒模咁
不如我買第二部好過啦……

依家十五十六緊,睇下自己最後決定會點(笑)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()