近況最佳演繹…成pat泥唔想郁兼眼光光好似好耐無寫過自己做過乜
同埋有乜plan
趁今日得閒o的寫黎講下啦

工作上,雖然想調
但由於被調o既ward好大機會係我最唔想去o既ward
兼且被一位資深護士好用力咁勸止
依家又變左十五十六…唔知調唔調好
或者會聽阿媽勸,向專科護士之路發展?
最有興趣係做renal nurse,但係唔知可以點樣做到
或者要打聽下先得

人事關係,又係咁
依然同一位討厭o既同事共事
好彩工作上fd多過敵人
算係咁啦

十一月係我生日,但係我生日emotion個日唔係香港
唔洗搵我啦emotion
之後會睇交響情人夢演奏會、
仲有emotion周杰倫演唱會(同歌迷會一切睇480)

又講下個人旅行plan:
最想睇o既北海道薰衣草十一月會去韓國
十二月聖誕再去台北(一個人)
出年二月
若果順利放假會再去台北(因為書展)
出年七月應該會去北海道加東京
出年十一月好想去台灣環島,或者係西安
可以預期又係咁洗錢
特別係日本之旅,要儲錢去

至於個人計劃:
可能會學琴emotion……
可能會搵匯豐傾財務計劃……
可能會再讀master……
可能會響出年買樓……
全部得個plan,未有實際行動

睇番篇文,似係講planning多過講近況
不過我近況都係兩個字可以概括到:洗錢emotion

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()