close

近排又洗錢
單計唔算大金額
但係洗下洗下不知不覺又好似唔見咁筆咁
反省之下
發現我有三個死穴係洗得我最多錢

兩集交響情人夢cd死穴一:

古典樂cd
起因係交響情人夢o的套戲
佢出o既周邊我雖然無乜興趣
唯一有興趣就係佢入面o的音樂
偏偏呢,o的cd又貴,好多都係日本先有
近期買個隻nodame orchestra story
就洗左二百蚊

死穴二:

左:琴譜;右:電影改編小說周杰倫~
我偶像,亦都係近期洗錢元兇
先係電影珍藏版原聲碟
再來珍藏版dvd
跟住仲有一本小說同埋本琴譜
我都唔明自己點解會買琴譜,我都唔識彈琴……
不過因為咁,我又有少少想學彈琴……
若果成真,又係另一個洗錢o既元兇啦
黎緊仲有演唱會同碟
又會洗我一筆

 

 

 

死穴三:

近排睇緊o既幽巡者書,只限小說類
唔知點解,香港買書要咁貴
但係又未去台灣住
所以死死氣買左三本長篇小說:幽巡者、放風箏的孩子、最後晚餐
夾埋都要成二百幾接近三百
唔計我租小說或者買小說錢喎
我諗o的度又洗好多

好多小數計埋就變左大數
仲要還loan又要俾家用
今個月應該儲唔到幾多

雖然以上o既野唔會令我赤字
但係有一樣野令我今個月一定會赤字
就係我O既旅行癮啦
我十一月會去韓國旅行啦,濟洲加首爾,
揀左東瀛遊,團費一位成五千,兩位一萬,
哈,雖然係開心事,但係有少少肉赤囉
再加埋十二月我突然有假放(聖誕之後個兩日半,夾埋有成六日)
又有少少想去台北行一轉……
今次實俾人鬧我洗腳唔抹腳得啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()