終於做滿天星
係我比較期待的一集
而這一集比起第一集<隔代緣>
俾我o既感覺真係好好多

可能因為個故事係base on小儀o既故事
所以都覺得幾寫實
唔好理o的穿崩位
(好似冬天著短袖、架電車話回歸十年又講緊2006年咁)
其實我覺得fiona都做得唔差,話喊就喊
而且都俾人覺得佢真係好hurt……

反之森美就……
可能佢o既搞笑形象太過深入我心
所以每次見到佢我都忍唔住有少少笑意……
而且演技方面好似無乜……
兼且今次做o既係衰人
所以今次讚唔落

總括黎講,今集無令我失望
暫時都會追,希望唔好又令我失望丫

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()