close

Picture
(我的酒店房間)

18/6由台灣回來了哦
同樣地買了很多東西吃
同樣地買了很多小說看
也再嘗試了一些新東西
所以最後抬著一個超重的行李(28kg!!)回來
還有一個很重的背包

首先試的便是酒店了
之前一向不是住西門町的東龍便是萬事達
但這次因為房間爆了
透過agent訂了這間長虹大飯店
我想,去過西門町的都知道這間飯店吧
位於西門町中心,四百多元一晚
很抵,但因為嫌嘈,所以一直沒選它
這次一住,發現還不錯
酒店職員態度尚算友善,房間也企理
之於嘈音方面,因為我是平日去
所以不太覺

Picture
(單人房來來說都算大了)

Picture
(洗手間有花灑,算不錯)

第二樣試o既
係野食,一路有睇個本橙色閃閃地o既旅遊書
今次因為會去中山站
所以試左兩樣野

首先係piece of cake

Picture

一間卷蛋專門店
據稱係依足日本做法黎整
極好味o既卷蛋
因為我早去,所以味道選擇不多
食左個布丁味,又真係幾好食喎
而佢杯抹茶latte亦都好夠味
值得再去試

第二間係所謂長龍店--肥前屋
可能我去個陣佢就黎收工(我2點4去,佢2點半休息)
所以無排隊直入
一間食鰻魚飯好出名o既地方
但係我覺得……好普通
或者係我唔識欣賞啦

Picture

這就是我試的新野lu
下次去台灣,應該係27/1/2010
台北書展啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()