行程:

酒店早餐濟州機場首爾金浦機場午餐明洞~南大門梨泰院晚餐

 

第三日,由濟州飛番去首爾
食過鮑魚粥(個人不喜食粥,都今餐不願置評)
搭內陸機
明顯地,海關無CHECK得咁緊
甚至連護照都唔洗

內陸機票係好似一張百佳收據
上面有一個類似手機辦識圖案,我都唔知點講
總之係依家響日本同埋韓國好HIT,一個正方格,要用手機或者其他機器睇
先知佢做乜O既圖案

Picture去到首爾
直接去食人參燉雞
幾好食,不過太多糯米
所以食唔晒
之後就去明洞同埋南大門

 

只有4樣野係幫人買……明洞,
一個註定我會響個度洗錢O既地方
主因係SKIN FOOD!!!
個度O既價錢平香港有3成
我亦都受人所託,一定要入
結果就係咁買護膚品啦……
洗左都唔知幾多錢,
少說都有十萬WON以上
個SALES都好識DO
送左一堆TESTER俾我
另外,明洞O的衫,
反而唔係咁啱我
我淨係買左一件冷衫

食呢,食左超高雪糕
不過唔算好白
算係得噱頭,
另外食埋魚仔餅,有豆沙餡
呢個反而幾好食
1000WON4塊,幾好食

Picture去完明洞
之後去左梨泰院,
主要目的
係LANEIGE免稅品店
個度有八折之餘仲平過香港
理所當然...又係掃
個度仲有一隻人蔘美容產品
好似啱阿媽用,結果又掃
結果呢……
又洗左成2X萬WON
一日洗左成3X萬,
咁大個女未試過

 

好勒,買完野
就去食晚飯
話就話係自備,實質上都係俾錢個導遊帶我地成團人去食團餐
結果就又係去食燒豬肉……
熱氣,我無乜野,但係我阿媽就開始喉嚨唔舒服

食完飯本來PLAN去樂天世界
不過實在太塞車,所以去唔到
結果,就直接番左酒店RENAISANCE
一間元首級酒店,附近有便利店
都幾方便,
房就細O的,電視更加係無華文電視
落左去CAFE買左個CHESSE CAKE(唔好食)
再加埋便利店半個杯麵,好好食
咁就瞓emotion

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()