場刊響韓國返黎之後
我o既節目
就係去聽交響情人夢音樂會
我第一次聽現場管弦樂o既地方

 

 

 

一入到會場
我就知道大鑊
因為我買最貴飛
所以坐得好前
再加埋個鋼琴遮住
其實我係睇唔到個指揮同埋其他響後面o既樂手
不過都算啦
都係想聽音樂啫

但係,個裝修可唔可以靚少少呢
我淨係見到一塊黑布做背景
完全無電視睇到音樂聽個種氣勢……

音樂呢
都係交響情人夢入面o既音樂
除左encore個首我唔知係乜之外(都幾好聽)
彈鋼琴個位宋思衡彈到七情上面
呢o的就係表現音樂?
我唔係好識聽佢地perform得好唔好
淨係覺得佢地揭樂譜聲好大
好礙耳,
除左咁,其實響現場聽都幾有氣勢o既
都忍唔住搵隻腳去打拍子

我最後想問o既係
有無人知道last encore個首係乜歌?
我唔見有介紹,完全唔知係乜

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()