close

本來想執一執堆左一堆o既"一般"類別入面舊文
點知睇番都覺得幾有趣
原來呢度都寫低左我由bh轉去tmho既野

個時我原來真係幾憎BH
臨走仲寫左一篇文去講心底話
之後去左依家做個度
又驚,又話半年揹IC位
但係個時完全無諗過走喎……
仲覺得個SISTER同埋個PERCEPTOR幾好人
想佢地返黎一切做……
依家望到,真係嗤一聲笑出黎
當年真係年少無知囉
日久見人心係真o既囉

依家,我唔知佢有心定無意
總之,今日佢又無啦啦想推晒o的野俾我做自己走去上堂
仲要o的野係我唔識做……
好彩本來個sister依家放假
響fd底登記suggest下,搵左另一邊o既sister
先可以叫到個位人兄唔好上堂搞掂返佢o的手尾
收工,俾人問我"您好似又差o的俾人跣喎?"
我都知啦,但係又乜辦法
佢係得寵o既人嘛,我呢o的small potato憑乜同佢鬥

不知不覺響度做左接近年半
看盡人性陰濕夾黑暗o既一面
可能係因為呢度無ward咁忙
所以我有咁多時間去留意呢o的野
大老闆仲諗住以詭計暪HR令到我唔駛ROTATE
我諗,我會趁黎緊o既長假,諗一諗自己應唔應該遞紙上去申請調ward

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()