close

隔一兩日又再去書展?!
我諗無人好似我咁誇張掛
其實,今次去書展主要有兩個目的
一.雲海簽名書
二.幫細佬及老媽子買番佢地想買o既書
三.我自己買番wasabi本書

此外,順道去灣仔攞番部信用卡贈品相機都係目的之一

為左10蚊飛
所以我都特登12點鐘到去到
點知……同我同一想法o既人大有人在
結果,要排隊入場
慶幸人都清得幾快

唔洗十五分鐘就入左去會場啦

買埋飛,12:30左右
雲海個簽名書響13:00
所以以目標為本作原則
快速地去左萬里買左本<薛家燕.家宴愛心湯>
呢本係阿媽指定o既(結果買左返黎阿媽話本野掠水)
之後,直穿過去
向皇冠對面,賣森美詩集o既攤位出發

點解我地第一日唔買佢o既書呢
原因,就係我地準備不足
諗住森美O既書一定會響大檔度買
點知係響個細檔仔度賣……
連我想買個本WASABI,都係響個度
衝埋去檔,見到即掃啦
見有時間,又打左輪書釘
結果我自己俾預期買多左三本書:

Picture

(中間個本係林夕作品,左邊,旨在想學野啫)

 

買完,都成12:55分
嗱嗱臨衝落去簽名B區,排雲海個簽名書
等左半粒鐘
終於換來O既,係合照一幅
同埋一本簽名書

Picture

Picture

 

書展就咁行完

之後去攞部相機,順手去埋隔離個188行
買左隻幻想三國誌4外傳(都未想幻想三國誌4><)
同埋無雙蛇魔,不過佢送個手掣好似不受控咁
可能要買個靚O的啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()