close

摷番舊blog
先知我過去兩年生日都係去左旅行
今年先至響香港過
無出去慶祝,因為:
1.返完n之後又要p
2.感冒未清個人仲有少少攰,我寧願瞓好過

所以都係遲o的先慶慶佢啦

咁又過左一年,又大一年,對生日愈黎愈無感覺
人生目標嗎?都係好平庸o既買樓
同埋keep到身體狀況穩定
但今年應該會多一個目標:讀master
我諗住讀中大,因為風評唔錯兼且係讀兩年
唔似poly咁要讀三年(若果我無記錯o既話)

最後,都多謝用各種方法祝我生日快樂o既人
我有收到msg,不過唔知點覆好所以無覆囉

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()